Monday, January 16, 2012

ISNIN YANG MALAP

Banyak nak bercerita,tapi jari jemari dan jiwa raga terasa sangat malas nak menaip.tak tahula kenapa.puas di cuba-cuba tapi tetap malas ja.hati taktau ingatkan sapa,dan nak apa.jiwa kacau ni.

Mood semakin menjadi-jadi malasnya,pada kawan-kawan t sya jenguk rumah kawan-kawan yer.cari ketenangan dulu.kin letih sangat kot dalam 2-3 hari lepas.banyak kerja yang di buat.t sya buat entry apa yang sya buat yer.

3 comments:

cheqna said...

ayorkkkk
cheqna doakan moga tak melarat la sindrom malas tu ye =)

Rai said...

monday blues..sama la kita.. kuatkan jugak semangat ni.. semoga hari2 mendatang lebih cerah.. hehe..

Sue-Rya AQ said...

hmmm..nape je la ye..mood ke laut la ni..xpe2, take ur time..klau berblogging time xde mood pn x best jugak kan...hihi..take care!