Friday, December 23, 2011

HADIAH DARI BAPA SAUDARA

Baru-baru ni anak sya yangketiga dan keempat,dapat something dari pak ngah dorang yakni adik ipar sya,yang pastinya budak berdua ni happy sangat la dapat benda ni.sekarang dok main benda ni je la.

yang ni basikal untuk anak yang ketiga,happy sangat masa dapat basikal ni,senyum jer,tapi yang susahnya dia kayuh basikal ni dan jatuh sekali terus tak nak naik dah.

dan untuk yang si kecik,dapat basikal ni,si kecik ni lasak sikit,sekejap jer dapat basikal ni kat dia dah terkeluar raga,pandai jadi mekanik si kecik ni.

ni basikal si kecik,warna feveret dia tu,warnan merah.

4 comments:

cheqna said...

budak2 memang kreatif dan memang ada bakat jadi mekanik =)

Myra Jay said...

Wahhh bestnyer dapat beskat aka gerek :)

ieda said...

waaa syoknyee dpt basikal baru ! :)

Prettywrite said...

waahh dapat hadiah basikal bestnya..:)