Monday, December 26, 2011

PENANTIAN SATU PENYIKSAAN

Betul la kata orang panantian itu satu penyiksaan,Bila kita menunggu seseorang yang tak muncul-munculkita akan jadi gelisah dan resah,terutama sekali orang yang kita sayang.

Semalam sya tunggu hubby balik kerja lewat,selalu balik awal,tapi semalam sangat lah lewat dan handphone dia off,risaunya dalam hati.memang tak tenang sangat masa tu.Sampai pukul 11 malam pun encik hubby belum menampakkan muka,walau pun masa tu sya dah ngantuk sangat sebab siang hari sibuk dengan anak-anak,gagahkan diri juga tunggu hubby pulang kerja.

Risaunya dalam hati bukan kepalang,Ditambah pula anak-anak dok bertanya mana abah,huhuhuhlagi la,risau.encikhubby pun tak imform awal-awal yang dia balik lambat.

Rupanya dia kerumah mak dia,dah la tak bagi tahu sya,wat sya risau ja,betulkan kata orang penantian satu penyiksaan,orang yang menanti tu la tersiksa.Macam-macam ada di kepala  masa tu.

3 comments:

ieda said...

hurmm suami nie dik kalau ke mana2 x btahu memang kita risau sgt2 .. dia cakap mender remeh tapi bagiu kita bukan kan ..

Prettywrite said...

memang sakit menanti ni k.sya..alhamdulillah pergi umah mak jer..:)

ajumohit said...

Org lelaki nak kemana2 tak bgtau isteri mmg tak adil kan hihi, Syukurla ke Rumah Mak je ye kak