Friday, December 23, 2011

PERSIAPAN PERSEKOLAHAN ANAK

Semakin  menjelang sekolah nak buka,sya punmakin sibuk dengan urusan persiapan sekolah anak-anak,membeli buku la,alatan sekolah la.

ni la di antara persiapan persekolahan anak-anak sya,ini baru persiapan anak pertama dan kedua,yang ketiga belum lagi sebab dia sekolah taski.
baju-baju sekolah,untuk si abang,si kakak upah orang jahit jer.

kasut sekolah untuksi abang 2 pasang,kakak satu jersebab kakak dah ada kasut

peralatan menulis


hari isnin minggu depan,sya kena bersiap sedia untuk membeli buku sekolah budak berdua tu pulak,then jumaat 30 dis 2011,ada hari suai kenal untuk si abang sebab dia akan masuk darjah satu,tu tak termasuk yang no tiga,sebab bayar yuran dia hari isnin jugak sama hari dengan beli buku abang dan kakaknya.

wah padat ooo,jadual sya,mengalahkan orang bekerja pulak,apa pun semoga Allah memberi kesihatan yang baik pada sya agar sya dapatmenyelesaikan segalanya dengan lancar,tak nak susah kan encik hubby yang bekerja.

5 comments:

Sue-Rya AQ said...

wah..mesti bnyk belanja kan..saya belum buat persiapan lg utk anak sulung saya sbb this year dia tadika 6 thn..baju sek still ade lg..kasut je la nk kena beli baru, kaki dia dh panjang..hehe

chichi said...

senang..dah siap dah semua untuk anak2..saya minggu ni baru nak cari kasut

ieda said...

selamat dah membeli ye dik ..
akak nie hari nie baru je cuti .. insyaallah akan beli persiapan esok :)

kita lak debar2 anak2 nak masuk sek :)

MamaEma said...

saya belum beli apa2 untuk kakak

Prettywrite said...

semoga semuanya berjalan lancar k.sya..banyaknya nak kena buat kan..teringat pulak zaman sekolah2 dulu..rindu tapi taknak pusing balik sebab dulu tak dapat duit..kena belajar jer..hahaha