Tuesday, September 20, 2011

REKAAN SENDIRI

Hari tu anak saudara sepupu bernikah,sya sempat lah buat hantaran untuknya,nak kata sya ni pandai tak lah sangat.tapi sya nak tunjuk la pada kawan-kawan apa yang sya buat,sila bagi komen yer untuk sya memperbaiki di masa yang akan datang.
ini diantara bahan-bahannya,span nipis,gula-gula gunting dan gam

ini belum jadi lagi,baru separuh jalan.

tadaaa.. dah jadi

ok tak kawan-kawan?


sila lah komen,untuk sya memperbaiki hasil kerja sya yer,

14 comments:

ummiarissa said...

wah...kreatif ni..cantik jugak...cuba buat bentuk buah anggur pulak...guna span ungu kalau ada...guna coklat bebola...ish mesti cantikkan...

diana said...

nak cuba buat la..
tapi tak de sapa pulak yang nak bernikah ke,bertunang ke..heheheh

WuMing said...

Kreatif... macam petai pulak....

abah khalisha said...

wah cantik macam petai..wife abah pandai buat gula jadi bentuk macam bawang putih tu untuk hantaran

Myra Jay said...

Amboi buat petai, sedap tu..

Pandai gak akak reka, kalau myra konpom tak reti dan tak jadi punya :)

Qhaifa Nur said...

sekarang ni nak beli mahal, baik reka sendiri, baru org tahu kita ni kretif..

aNaYaNa said...

tak pandaila nak komen kak sya..tapi yna tengok comel jerlah jadik petai rupanya..hehe..boleh curik idea k.sya nih..haha

~izan~ said...

kreatif!

halila Ibrahim said...

Kreatifnya ... tak terfikir nak buat petai ... hehe ...nak tiru jugak lah ... hehe

ajumohit said...

Kreatifnya... Bertambah seronokla bebudak Bila dpt gula2 tu

Ya ALya said...

terhasil la petai gula-gula...

Amy Syaquena said...

Kreatifnyaa..boleh cuba nie untuk hantaran abg nanti...


http://www.sinarraudah.com/2011/09/kisah-adik-nur-alia-nabilah-dari.html

eB ezrin said...

wahh first time tgk buah petai :)

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

CANTEK....DAN2 LAPAQ SAMBAL PETAI LOO...