Monday, September 19, 2011

BEST TEMPAT NI

Sya ni peminat bunga-bungaan,masa dok dengan mil dulu,hubby ada buat bisnes jual bunga hidup hiasan,sekarang bila dok rumah sendiri dah tak buat dah,bisnes tu tinggalkan kat mil jer,kelmarin berkesempatan la pergi terjah kedai bunga hidup hiasan yang sya selalu pergi dulu.

Terletak kat Jalan Badak Mati sungai Bakap,lama dah tak jenguk sini,dah macam-macam perubahan ada,lagi bertambah besar dan cantik tempat ni.
cantik kan tempat ni,best jer dok sini,dengan air terjun buatan lagi,cantiknya

pasu -pasu hiasan untuk di jual,dulu sya selalu beli pasu bunga kat sini,bebtuk-bentuk pasu bunga ni unik-unik.

pokok kaktus yang berbunga,comel betul la tengok pokok kaktus ni

ni pokok bunga loceng,selalu tengok yang tanam dalam pasu jer,kecik-kecik yang ni besar dan tinggi.

ni bunga nya kaler pun cantik,jarang jumpawarna bunga ni.


salah satu tempat kegemaran sya dulu di sini la,bila tengok pokok-pokok bunga tu berbunga cantik rasa tenang jer

7 comments:

WuMing said...

WuMing punya mak kalau pasai bunga ni.. tak tahan... Pernah berhenti tepi highway semata-mata nak tengok bunga kat situ..

Sekarang ni penuh dengan pelbagai jenis

Myra Jay said...

Myra pun suka bunga gak, tapi nak menanam bunga2 ni tangan kena hidup + rajin kan :)

abah khalisha said...

cuba cari bunga loceng yang ada 6 kelopak..hehehe

Qhaifa Nur said...

minat juga dgn bunga2 ni tp nak tanam entah bila-bila

NM02 said...

suker bunga eh?

yatt said...

rajin nyer.. seumur hidup tak penah tanam bunga.. kalau tanam mau mampos bunga tu.. hihi

~izan~ said...

bestkan gie nursery tp kdg2 bila beli pokok2 kat situ,tak lama hayatnyer dgn izan hehe