Wednesday, August 24, 2011

WORDLESS WEDNESDAY

                             
                           SEDAP

11 comments:

abah khalisha said...

Dulu kecik-kecik abah selalu gigit dan hisap airnya..best betul sampai gigi pun sakit..adehhhh

NM02 said...

dulu suker tapi skang tidak lagi

WuMing said...

Hah!!.. tebu... Fresh punya nii..

MamaEma said...

jadikan air lagi sedap

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

dulukan suka mkn tebu ni terus dari ladang....TAPI skg dah tak da la...

skg suka minum air dia plak...TAPI tu la bila dah beli kat bazar kdg2 terkena yg masam plak...geram nya...

cheqna said...

bulan poser ni lum minum lagi air tebu..sedapnya kalau dapat yang manis =)

wahida said...

dulu masa kecik2 suka gigit tebu ni...dulu lah...sekarang dah besar, suka minum air yg tebu yg dah siap tu...hehe...

Adylia Qarissa said...

dah lama tak gigit tebu...huhuu..dkna tak suka air tebu, tapi suka gigit tebu..pelik tak??

~izan~ said...

mmg hari2 ada air tebu kt rumah ni sbb adik sorg ni hntu tebu hehe..fresh rasa.

Rai said...

adik saya jual air tebu fresh :D tak sabar nak balik bukak puasa ngan diorg..boleh pau air tebu.. hihi..

Myra Jay said...

Air tebu memang sedap... :-)