Wednesday, August 24, 2011

MINUMAN KEGEMARAN DI BULAN PUASA

                      
                                PIC FROM GOOGLE

Kawan-kawan suka minum air tebu tak?sya time bkan bulan puasa tak suka makan,tapi yang hairannya bila blan puasa air ni lah yang di cari,hmmm rasanya yang manis tu la yang sedap dan memikat.

kalau kat kampung sya mak akan tanam pokok tebu ni,dan mak pandai agak-agak yang tebu ni boleh di makan time bulan puasa,anak-anaknya akan dapat merasa air tebu yang fresh ni bila di mesinkan.

memang sedap rasanya kan,kawan-kawan time berbuka suka minum air apa eh?

6 comments:

cheqna said...

setakat ni untuk berbuka lum diminum lagi..
cheqna suka minum milo panas bila time buke...

Papa Mifz said...

papa mifz bulan pose nih mmg kerap minum air tebu...sampai tekak pun sakit ha...huhu

WuMing said...

Tebu pagi tadi dah perah masuk dalam jug ker..

Banyak tuu...

~izan~ said...

mmg feveret ni =)

Myra Jay said...

Air tebu memang sedap, tp takleh minum selalu satgi sakit urat :-)

Ardini Humaira said...

umah dni hari2 air kelapa. adoi geram ngan adik2 dni tak mo air lain