Thursday, August 25, 2011

LEGA

Selamat pagi semua,alhamdulillah internet baru ok,kalau tak tak tahu la kenapa meroyan betul internet sekarang ni,

orang tm baru je baiki alhamdlillah,nasib baik dah autopost,kalau tak meti sunyi sepi ja.sekarang boleh la menziarah rumah kawan-kawan laju-laju.

macamana persiapan raya kawan-kawan?harap semua nya dah siap la,sempena bulan baik dan hari mulia yang bakal menjelma,sya nak pohon ampun dan maaf pada kawan-kawan semua andai ada salah dan silap.

9 comments:

WuMing said...

SELAMAT HARI RAYA

abah khalisha said...

semua settle!..duit raya pun dah siap sampulkan..baju raya abah tk beli lg..maybe pakai 2 thn lepas punya..wife suh beli..tgk lah nanti klu jupa yg berkenan

ajumohit said...

syukur intenet dh ok, persiapan dah ready kesemuanya, cuma tudung mcm tak cukup lagi hihihih

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

harini kakD dah last day...

samat hari raya...

Masni Syafie said...

selamat hari raya =)
persiapan belum sepenuhnye lagi..huhu

NM02 said...

selamat hari raya wak. maaf zahir batin. maaf kalu selama perkenalan kite di alam maya ni, yu pernah tersinggung dengan komen2 dari ai ke kan.. maceh juga kerna sudi jadi teman alam maya. moga persahabatan kite akan kekal selamanya..

Myra Jay said...

Selamat Hari raya buat kak Sya sekeluarga :-)

Rai said...

sama la ngan saya..mintak maaf salah dan silap..

Ardini Humaira said...

sampul duit raya dni dapat baaaanyaaaak daripada Avon. suka! :D