Saturday, August 20, 2011

DAH BASI

Kemarin sya ke pasar ramadhan kat kampung sya,niat di hati tu nak tengok n tinjau-tinjau la lauk-pauk atau juadah yang berkenan di hati,tak nak beli banyak pun,sebab dah masak kat rumah,ini yang sya berkenan pun,suka kerabu ni walaupun time bukan bulan puasa.


gambar blur sikit,sya beli rm3 kerabu ni tau sebab ingat nak makan dengan nasi n ratah-ratah jer,tapi malangnyer tiba jer waktu berbuka dan nak mula makan,kerabu ni dah basi waaaaaaa,mana aci tak sempat makan huhuhu,kalau tahu lebih baik buat sendiri,tak nak beli dah kat pasar ramadhan.

10 comments:

Myra Jay said...

Tension kan beli yg kita tringin nak makan tp rupanya dah basi..huhuu..

Menu kita sama kak Sya, semalam myra berbuka dengan kerabu ni, tp alhmdulillah elok tak basi

ajumohit said...

Tu yg geram tu kak, mesti semalam punya tu, sbb kerabu tu tahan sehari je mcm tu kan

ummiarissa said...

agaknya pukul berapa lagi orang tu dah buat kerabu ni....ni lah risiko yang perlu dihadapi setiap orang yang membeli di pasar Ramadan...

Papa Mifz said...

papa mifz x mkn nasi kerabu....huhu

Ya ALya said...

g jumpa je org yg jual kerabu basi tu....gtahu dia yg kerabu tu dah basi....

cheqna said...

yang semalam punyakot..huhuhuhu
memang hangen r tapi bulan2 pose kena banyak sabar =)

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

ari kamis hari tu...kakD beli ayaq tebu yg masam...geram kan....

abah khalisha said...

Apa lah peniaga skrg ni..tk reti nak ckp dah..ntah2 nasi semalam kot diorg simpan..pegi balik gerai tu sound je..biar dia beringat sikit
Kasih seorang ayah, hayatinya bersama

Norashiqin Kamaruzaman said...

=') kesian....tapelah tade rezki...

tapi saya pon ade masalah gak ce tengok sini...isk3~
v
v
v
v

beragaklah sikit =="

MamaEma said...

kenapa tak hantar balik kat peniaga tu