Friday, August 19, 2011

TIME BULAN PUASA MESTI ADA

                 
                                            pic dari google


time bulan puasa macam ni ini lah makanan yang mesti ada,di masjid-masjid,surau-surau,lain tempat lain rasanya,tapi anak-anak sya terlalu suka sangat menikmati bubur lambuk ni,tiap-tiap hari mesti nak makan,sanggup beratur panjang nak ambil bubur lambuk ni,yang herannya plak bila ibu dorang masak bubur lambut tak nak lak dorang makan.nak yang kat masjid tu juga,hmmm macam la.

kat  kampung sya bubur lambut ni di masakkan bersama udang,udang lipan,ketam,kat kampung mil pulak di masak bersama daging,kat tempat kawan-kawan macamana?

6 comments:

azzey said...

akak x pandai nk mkn bubur lambuk ni seri...tgk org jeles juga mcm sedap je..

alinac lover said...

ala suka! nakkkkk

cheqna said...

my peberet....

ajumohit said...

Saya tak reti buat bubur lmbuk, tp kt umah saya ni diorg letak daging

asfira aminuddin said...

betul! kat masjid mmg selalu bwat bubur lambuk. tapi sy tak penah makan pun.

~izan~ said...

izan tahu mkn je,nk masak or dimasak dengan apa pun tak tahu hihi...