Monday, August 22, 2011

HASIL

Huby sya sedia maklum memang gemar memancing,bulan puasa ni pun tetap dengan hobinya memancing,tapi adalah juga hasilnya yang berjaya di bawa balik dari laut,baru-baruni pun dia pergi memancing ni lah hasilnya.

yang ni dari laut
ni la hasil tangkapannya,yang atas tu ikan senangin dan yang bawah tu ikan nyok-nyok,taktau la kat tempat kawan-kawan panggil apa

ikan senangin

 model ikan nyok-nyok

yang sorang lagi model ikan senangin.


minggu ni pun mungkin huby sya nak pergi memancing lagi,hmmm tu la aktiviti dia di hujung minggu.

10 comments:

cheqna said...

memancing??
perlukan kesabaran yang sangat tinggi
dan cheqna??kurreenngg suke memancing hehehehe

MamaEma said...

paling sronok bila dpt hasilnya kan

WuMing said...

Wah... ikan-ikan segar...

Rai said...

untung lah misya..jimat kos nak beli ikan..hehehe..

Myra Jay said...

Sedap tu ikan nyok2 goreng makan panas2.. :-)

Okla tu rezeki bulan posa dapat ikan :-)


Kak Sya, nanti bg kat myra nama ngan alamat ye :-)

TQ

Myra Jay said...

Lupa plak, nie emel ha

normj1001@hotmail.com

AzMask said...

Bestnya dapat makan ikan segar.

eB ezrin said...

ikan sngn best kan? :)

~izan~ said...

seronoknya la ada hobi mcm nie..dpt ikan fresh!~

Liza Razak said...

saya suka ikut orang memancing...bertuah laa dpt hubby pandai memancing :)