Tuesday, July 19, 2011

SENGAL PAGI-PAGI SELASA

Hai apa khabar kawan-kawan semua?sehari kelmarin tak dapat berinternet ,lappy wat hal,asyik cannot access jer tension betul,punya la rindu pada kawan-kawan semua,harap semuanya sihat.

Wah pagi-pagi ni sya dah sengal la,tak tau la kenapa,apa yang sya fikir pun tak tau,masuk bilik air tadi,tengah dok kalut-kalut,lepas siap bekalan anak-anak terus la ke bilik air untuk mandi dan sembahyang subuh,memula buka air lepas tu terus capai berus gigi dan ubat gigi nak gosok gigi.

lepas tu terus la gosok gigi sebab nak cepat nak kejutkan anak pertama kesekolah,tiba-tiba,'eh kenapa rasa lain macam ja ubat gigi ni yer,selalu dingin berpudina,tapi hari ni ni rasa lain jer,mulut pun banyak buih',rupa-rupanya sya gosok gigi guna pencuci muka la.Ya Allah apa la sengal sangat hari ni.

Mau nya tak gelak sorang-sorang tak lama lagi mesti gigi dah tak naik jerawat dah kalau selalu silap buat macam ni.huhu.
Tengok jauh beza kan cleanser dengan ubat gigi apa la sengal sangat kan.dapatlah merasa jugak ubat gigi berperisa sabun.kahkahkah

10 comments:

cheqna said...

hahahahahahaha
gelak je..cheqna pernah gak...ingatkan lip liner rupanya pen pilot tu..amik ko..hitam bibir cheqna..hahahaha

ajumohit said...

hehehhe mmg nk cepat betul ni smpi tsilap ubat gigi hahaha

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

wah2 kalut sungguh dia no...

eB ezrin said...

HIK3... PERNAH KENA GAKS... ADEI ;P

NM02 said...

nasib baik salah ubat gigi, kalu tesalah berus gigi, tepakai plak berus basuh baju, haru weh...

hahahaha

lawak selasa la kiranya ni

WuMing said...

Baru join/follow sini

WuMing said...

Ha..ha..ha... bukan nak gelak kan awak... Tapi memang nak tergelak...

WuMing said...

Dah join/follow sini

Myra Jay said...

Heheee, maaf ye kak MJ baca pun tersenyum..
Akak masa nak gosok pigi pejam mata pe, tu yg smpai tertukaq.. :)

Ardini Humaira said...

dni penah pakai shower gel kat kepala sebab kelam kabut sangat.. keras kejung rambut pastu hahaha :p