Thursday, February 16, 2012

INGAT ORANG POMPUAN TAK TAHU KE

Hari tu sya pergi la petronas sebab nak tambah angin tayar kereta sya yang dah kurang tu.biasa la rutin mingguan untuk pam tayar kereta.

Tiba-tiba ada la sorang mamat bangla ni meluru jer arah sya,bertanya"kakak nak pam angin ke,tak pa biar saya pam,orang perempuan mana pandai pam angin kereta".sya pun tak kata apa biarkan je la dia buat.

Tapi yang paling buatkan sya nak gelak tu,mamat bangla ni pandai ke tak pam tayar kereta pun tak tau,boleh di pulas nya jarum angin tu kat kapasiti angin 50 je,heheheh dia ingat basikal ke,sya memang tak tahan nak gelak.nampak macam pandai sangat tadi,yer,yer je kata pompuan tak pandai pam,apa kes?

So sya pun kata la kat dia"setahu i,nak pam angin tayar kereta ikut kapasiti yang tertulis kat jadual ni,ikut kereta la kapasiti angin tu,macam i guna wira,dalam 250-300 la kapasiti angin dia".terus dia berlalu macam tu jer.heheheh amboi tadi kata perempuan tak pandai.sekarang sapa yang tak pandai.

Rasanya wanita zaman sekarang ni serba serbi tahu la,betul tak kawan-kawan?setuju tak?

8 comments:

wahida said...

ekekek....jgn pandang rendah pada pompuan tau...

fazrulnoor said...

kelasssss kau jah..hahahha

ieda said...

ahahha akak dulu x pandai'
tapi di paksa belajar ngan hubby
skrg dah pandai sikit ekkeke ;)

Amy Syaquena said...

wakakakakaka..bangla memang suka berlagak pandai..sebab tue amy suka naik angin gan depa hihi..

Sue-Rya AQ said...

haaa..kaum hawa semakin pandai dlm bab2 keje lelaki tau..jgn pndg rendah!

Prettywrite said...

mungkinkah dia juga wanita kak?sebab dia pun tak tahu?haha..ya ya..memang ramai yang tak reti nak pam angin kat pump station ni..termasuk daku..hik2..

LYAfrina said...

HEHE. setuju tu.. wanita skarang bdiri sama tinggi n duduk sama rndh dgn lelaki.. ni la kuasa perempuan..tgn y hayun buai blh mgegarkn dunia

cheqna said...

"jangan pandang ku sebelah mata nanti kejantananmu tercabar"
kikiki
hambik.....nak sangat kan..