Tuesday, January 31, 2012

TAK SIHAT

Dah 3-4 hari tak sihat,demam dan batuk-batuk jer,entry pun sekejap ada sekejap tak ada,agaknya sekarang musim demam kot,mak sya yang kat kg pun demam,adik-adik demam,anak-anak sya pun demam,jenuh jugak la nak jaga dorang memandangkan diri sendiri pun tak sihat.

Batuk-batuk yang menyeksakan.bengkak kerongkong.Kawan-kawan macamana sihat tak?harap semuanya sihat lah yer,kalau sakit cepat-cepat dapat rawatan tau.ok nanti sya update lain.

2 comments:

Deru Ombak said...

Assalamualaikum misya..
Salam kenal..
Sekarang cuaca tak menentu. Sane sini ramai yang demam. Apetah lagi children. Minum RO water banyak ye.
I follow here.

Mama Ema said...

Alhamdulillah sihat..muga cepat sembuh yer