Thursday, December 29, 2011

SAYU HATI

Pagi-pagi khamis ni dah rasa sedih dan sayu jer,tadi ada terbaca status sorang adik ni kat fb,baru jer 44 hari kehilangan insan yang paling dia sayangi iaitu ibunya,sedih betul la.

Seminggu lepas ibunya menghadap ilahi ayahnya pula meninggal,ibu dan ayahnya dah berpisah,dia tinggal bersama ibunya,sedihnya,sekarang dia dah jadi anak yatim piatu.Dah la dia yang paling bongsu,dan sekarang hanya menumpang kasih pada abang dan kakaknya saja

Dia nyatakan dia amat sunyi dan tertekan sebab kehilangan arwah ibu yang tersayang,semoga adik ni akan terus tabah,sya tahu dia seorang yang tabah,coz kami pernah bersua masa perkahwinan adik,tp dari raut wajahnya nampak ceria,namun hatinya siapa yang tahu

Memang sedih bila kita kehilangan seseorang yang teramat kita sayang,buat Farra kak sya harap selalu tabah yer,Allah sentiasa bersama kita,Alfatihah untuk arwah ibu dan ayah  Farra.

6 comments:

Sue-Rya AQ said...

sedihnya bila kehilangan org tersayang..semoga yg disayangi ditempatkan di kalangan org2 beriman..amin..semoga dia terus tabah dan sabar hadapi dugaan hidup ini..

Prettywrite said...

Innalillah..

ya Allah sedihnya...tak dapat bayangkan perasaan tu..kehilangan ibu..tak sanggup rasanya..huk huk..semoga beliau diberi kekuatan dari Nya..

eB ezrin said...

alfatihah juga dari kami.,

ieda said...

x dpt bayangkan kesedihan dia
semoga dia kuat
hidup harus diteruskan ..
insyaallahh sama2 kita doakan buat dia ...

iizla said...

Takziah pada Farra..
semoga arwah ditempatkan di kalangan orang-orang yg soleh..amin.

MamaEma said...

Salam takziah kat kenalan itu...kalau ema pun tak sanggup nak hadapi