Tuesday, December 6, 2011

MAJLIS PERKAHWINAN ADIK

Ni masa majlis perkahwinan adik sya sebelah perempuan dan sebelah sya lelaki,tapi picture majlis sebelah lelaki tak banyak sebab tak da sapa pun nak snap kan picture,almaklum la tuan rumah sibuk.
baru tiba ke rumah pengantin perempuan

tunggu bergambar,di tengah panas


gambar kurang memuaskan,ambik pakai handphone je

apsal la dia ni bergambar suka pejam mata,nak kata mengantuk tak jugak

majlis kenduri.makan-makan

pengantin bersama mak sya

bersama adik dan anak sya

majlis merhaban kat umah mak sya

sibuk menyediakan hidangan untuk tetamu kat rumah mak sya

masa ni tak ramai tetamu yang hadir lagi

sambil berjalan pun dia pejam mata,adeh la.


Alhamdulillah semuanya dah selesai,majlis semua ok dan semuanya puas hati.picture banyak yang kurang memuaskan,masa majlis kat umah sya dapat snap beberapa keping gambar jer,sya bizi.huhuhu


3 comments:

Irfa said...

selamat pengantin baru buat adik.
bulan ni ada satu jemputan kawen je
kat taman..

abah khalisha said...

Selamat pengantin baru...selamat belayar..hehehee

eB ezrin said...

alhamdulillah. tahniah pd pengantin baru :)