Friday, December 30, 2011

GAMBAR AWAN PELIK

kejadian awan niberlaku kat laur negara,cuba kawan-kawan tengok bentuk apa awan tu

subhanallah betapa agungnya ciptaan tuhan

yang ni bentuk awan yang berlaku kat segamat johor baru-baru ni,takut sya tengok,kalau di pandang betul-betul macam ombak tsunami jer.

9 comments:

ajumohit said...

subhanallah adakah petanda yang buruk? moga2 kita semua berada di bawah lindungan Allah

MamaEma said...

SUBHANALLAH...

Rai said...

subhanallah...takut pun ada..

Irfa said...

:(
menakutkan

Qaseh said...

mmg macam ombak betul2 je...subahanaAllah

ieda said...

aah lahhh subhanallahh maha kuasa allah ..

seram lak tgk pic ketiga tuu macam nak kiamat pula keadaan awan tuu huhuh

Prettywrite said...

a'ah..macam ombak jer..ya Allah jauhkanlah kami dari malapetaka..

sHeeMa DeaN said...

subhanaALLAH.. gerun bila tengok awan tu...

Ardini Humaira said...

SubhanAllah... kalau ternampak awan camni berdebar juga...