Wednesday, October 5, 2011

NI LA DIA

Dia dah lama teringin sangat benda ni

dia nak minta tapi takut ibu marah

Dia selalu pandang tanpa kedip

Dia selalu kata,tomeynya.

Bila nampak benda ni dia selalu pandang tak lepas,pastu senyum

Ni la bendanya


si kecik dah lama nak beg ni,selalu pandang jer

dah dapat apa yand di hajatkan,riangnya rasa hati tak terkira terus jer mencuba,abaikan dinding yang telah diconteng si kecil.huhuhu

ke mana saja pun pasti dengan beg nya la.

8 comments:

wahida said...

mesti dah dpt tu dia bukan main hepi lagi kan...

cheqna said...

mesti happy tu..=)

abah khalisha said...

dapat beg baru lah ye..ibu garang sangat itu pasal dia pandang je beg dgn harapan si ibu memahami..hehehe..pandai

~izan~ said...

comelnya.. dah dapat tu memang guna sepenuhnya la kan hehe

aNaYaNa said...

yeay!!dapat beg baruu tuuu..hehe..

anamizu said...

alololo comeynye beg die..hehe




luv,
cik ana :)

Myra Jay said...

Wahhh happynya dia dapat barang yang diidamkan :)

yatt said...

hehe comel jerk..