Friday, September 30, 2011

TERIMA KASIH PADA INSAN YANG BAIK HATI

Kemarin sya ada ceritakan yang sya telah kehilangan dokumen-dokumen penting coz di ragut,tapi baru jer tadi mak sya kat kampung telefon yang dokumen tu semua dah di pos kan ke kampung.alhamdulillah,walau pun wang tunai tak da namun dokumen pengenalan diri tu teramat lah penting walau pun sya dah buat dokumen baru.

kepada sesiapa yang jumpa yang baik hati tu thanks,hanya tuhan dapat membalasnya,bukan apa takut jugak,sampai ke tangan orang yang tidak bertanggungjawab menyalahgunakan dokumen semua tu.soal wang mungkin dah tersurat itu bukan rezeki kami sekeluarga.

Walaupun tak dapat merubah apa-apa tapi ni la satu pengalaman pahit bagi sya ,pengajaran yang sangat berguna,selagi namanya manusia,jika Allah tidak menguji kita,kita akan terus lalai dan alpa.

3 comments:

WuMing said...

WuMing turut bersimpati...kerana diragut

HappyIrfa said...

baru baca..takpelah..duit boleh cari.baik ati org yg tolong pos dokumen itu tak kira siapa pun dia

ieda said...

bukan senang nak jumpa org yang ikhlas zaman sekarang ni..