Wednesday, September 14, 2011

SELESAI

Hari sabtu lepas,selesai lah sudah penyerahan duit hantaran pada bakal adik ipar sya,kalau tak ada aral yang mendatang mereka akan diijabkabulkan 19hb november nanti,

Sya,mak dan bapa dah menyerahkan wang hantaran pada pihak perempuan pada hari sabtu hari tu.jom layan gambar la.

ni gambar budak berdua yang nak kawen tu,letak depan album.



duit yang sya dah masukkan dalam album untuk di serahkan pada pihak perempuan.

berbincang diantara keluarga sebelum pergi.

bulan 11 ni,akan diadakan majlisnya,dah tak lama dah,lepas ni mak sya akan dapat seorang lagi menantu.

9 comments:

NM02 said...

oooo... duit hantaran adik...

igt duit hantaran yu dulu

hehehe

Qhaifa Nur said...

salam ziarah

tahniah akan dpt adik baru...

dah follow jom follow back
qhaifanurin.blogspot.com

diana said...

pompuan tu orang mana??
seronok la nak kenduri..

**yaman merak??
dekatnya...
kuih raya ada lagi tak??
hahahahah

MamaEma said...

kena simpan elok duit itu

aNaYaNa said...

eh..bagi duit hantaran sebelum kawin?siyes tak taw..hehe

Hanif said...

tahniah tak lama tambah satu lagi keluarga

abah khalisha said...

Tahniah bakal dapat adik ipar..hehehe
abah pun adik baru je bertunang raya ke-5 hari tu
Siapa Sabotaj Siti

Ya ALya said...

jarang dah tgk orang bg duit cash cam tu....yola zaman sekarang semua orang guna cek kan.......

Myra Jay said...

InsyaAllah mudah-mudah dipermudahkan segala urusan :)