Monday, September 12, 2011

INSIDEN NAK CEPAT

Sejak dua tiga menjak ni sibuk sangat tak tau la pasal apa,macam-macam benda nak kena buat,lagi-lagi pulak lepas raya ni,nak ziarah rumah sedara-mara la,ada pulak tu anak saudara nak bernikah,lagi la kalut,kawan-kawan semua macamana?undangan ke open house mesti banyakkan?

Dalam kalut-kalut dan busy-busy dengan anak-anak,cuba tengok apa yang terjadi pada tangan sya sebab terlampau kalut sangat.


ni la akibatnya kalau terlampau cuai kan, dalam dok kalut dok urus anak-anak dan buat kerja rumah tangan sya dah terkena cermin tingkap,huhu,lukanya dalam jugak,tapi sya tak ke klinik pun,takut kena jahit.

zoom dekat sikit,agaknya kalau pergi klinik,mesti dapat 3@4 jahitan kan,sya cuci luka sendiri,lepas tu taruk minyak gamat,dan balut,sekarang luka tu dah nampak kering dah.

ini la pengajaran supaya nak buat kerja apa-apa pun berhati-hati.jangan kelam kabut.

6 comments:

abah khalisha said...

sikit camtu tk kena jahit rasanya..

Rai said...

adess..ngeri..lain kali hati hati ya..dalam ke tu?

cheqna said...

uish...lain kali kena beware la ye =)

aNaYaNa said...

alahai k.sya..ngilu pulak tengok luka tu..letak minyak gamat sokmo k..hee..

eB ezrin said...

kdg2 tuh bkn sajer nk kelam kabut tapi dh panik kan?

Myra Jay said...

duhhh, tengok pun dah boleh rasa betapa sakit dan pedihnya..

Hope luka kak sya tu cepat sembuh ye, klau melarat cepat2 jumpa doktor tau :)