Monday, August 8, 2011

MODEL MUSLIMAH

Sejak dua tiga menjak ni si kecik tu dah macam model lagaknya,segala peralatan solek,baju-baju kakak,dan tudung sya dan kakaknya nak di cuba,macam-macam la gelagatnya,sampai tergelak sya.

jom tengok sikit model muslimah kecik ni melaram dengan tudung-tudung.
memula duduk dalam bakul

keluar dari raga dan sempat lagi tersenyum

pose 1

wajah yang ceria jer bila dapat melaram dengan tudung,

macam perangai kakak dulu-dulu suka sangat lah melaram,anak pompuan la katakan.

10 comments:

cheqna said...

cuba bayangkan kalau anak lelaki yang suka pakai tudung ni kak oi...hehehehehe

Dilla Ady said...

mmg anak dara camtu la kan...anak dilla yg dua tahun tu pun pandai berangan depan cermin bile dapat pakai tudung atau baju baru..

chumel!

Ardini Humaira said...

comel kan si kecil bertudung :)

WuMing said...

Budak memang kreatif... Mereka memang tak tau nak dok diam...

ajumohit said...

Alahan comelnya bertudung... Bagus utk pendedahan awal

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

budak2 mcm tu la...tambah2 plak bila dpt ambik yg sapa2 lg syiok la dia melaram kan...

L said...

jom berfikir sejenak..=)
http://lolz-l.blogspot.com/2011/08/jom-berfikir.html

Myra Jay said...

Comelllnyer bertudung.. :)

Ya ALya said...

gegirl kan....gitula gayanyer.....

eiyzniey said...

hH..comelnye