Thursday, July 21, 2011

SUKA SANGAT

Sya sekarang ni di lamun cinta,oppss bukan dengan manusia ok tapi dengan yang ni.

Ha ni la dia gardenia butterscoth,hmmm sedap sangat sekarang sarapan mesti wajib cari yang ni,makan macam tu saja atau dengan jem pun sedap,bila stok habis jer mesti beli,susah sikit nak dapat kat kedai runcit,kat supermarket jer banyak.

ha ni la rupa nya luar plastik,huhu tgk pic jer pun macam nak terkam makan jer,rasa dan teksturnya mengancam.Terus rasa macam nak p cari sekarang gak

5 comments:

NM02 said...

dah try bakar roti ni?




cer try, sedap!!!!!!

cheqna said...

memang sedap kak
kat sini susah sket kena g cari kat pasaraya r

fazilzura said...

b4 ni i pun jatuh cintan dgn roti ni...

tp dh lama x bercinta dgn roti ni

MamaEma said...

saya pun suka..tp harganya pun boleh tahan

Ardini Humaira said...

sedaaap! dni suka! tapi duk miri nanti ntah ado ke tidak.. deen kata tak ada gardenia. uwaaa sedih2