Thursday, July 7, 2011

PERMINTAAN ANAK-ANAK

Hari ni anak-anak cuti hari arisan sedunia,semua nya ada kat rumah,dah macam nak tunggang terbalik dah rumah,anak-anak minta nak makan macam-macam hari ni.

Memandangkan hari ni jer la dapat berkumpul dengan mereka sya turutkan jer la apa yang mereka nak makan.yang si kakak minta kuewtiau sup,dan si adik pulak mintak ayam goreng serai,tak pe sya turut kan jer la.bukan minta yang bukan-bukan pun.


ni menu permintaan daria nak yang kedua dan ketiga,ayam goreng serai,senang jer buat ayam goreng serai ni,cuma ayam perap dengan kunyit,garam,serai jintan manis,baang merah dan bawang putih,kemudian gaulkan pada ayam,pastu pukul telur dan tuang atas ayam dan bahan tadi,kemudian goreng,kalau perap lagi lama lagi sedap.


yang ni biasa la permintaan anak yang sulung,sya pun dah lama tak buat kuetiaw sup ni,memang kegemaran sya ni.

3 comments:

Sue-Rya AQ said...

sedapnye..tetibe lapar plak perut ni..huhu

ajumohit said...

Wah sedapnya....nk mntk skit hehe

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

jap lg kakD sampai ye...sbb nk berhabis mkn dgn ank2 sya<---boleh mcm tu?