Monday, July 25, 2011

MACAM-MACAM RAGAM

selamat hari isnin semua,wah hari ni awalnya sya update entry,baru jer lepas siapkan bekalan untuk anak-anak bawak kesekolah.

Anak-anak sya mesti nak bawak bekal ke sekolah,ketiga-tiga suka sangat bawak bekal.sekurang-kurangnya dapat jimatkan belanja ye dak?

Tapi menu untuk ketiga-tiga orang nak yang berlainan ,wah pening la sya nak sediakan,anak yang pertama suka sangat bawak bekal nasi dengan yang ni
                    

kalau bawak nuget ni hari-hari pun ak pa,makan dengan nasi putih tak payah kuah pun.itu baru kakak,yang no 2 pulak suka bawak nasik dengan yang ni.
hari-hari makan ayam,kalau tak ayam sambal,ayam masak kicap,ataupun ayam masak merah,kalau dah tak da sangat,ayam goreng pun jadi la.Yang no 3 pulak semestinya hari-hari nak yang
ni.
.
asyik ikan bilis jer,tak kira la oreng ke sambal yang penting ikan bilis,pening juga nak layan karenah dorang,sebab tu pukul 5 sya dah terpacak kat dapur untuk masak.


11 comments:

ajumohit said...

kak rajinnya menyediakan menu utk ke tiga2 anak...laian2 pulak tu, msti kene bgn awal hari2 kan...

WuMing said...

Tiga orang tiga menu... Mak pula sempat lagi nak ambik gambar.... Klasss......!!

Ardini Humaira said...

best2.. dni suka makan nuget kat skolah :D pastu tempura

Dilla Ady said...

wah..rajinnye misya ari2 masak pagi2 tuk anak2 ye...aiseh, da lame tak makan tempura..teringin pulak..

NM02 said...

saya pun kalu rajin, kol 5 dah betenggek kat dapo...

sampai bersin jiran depan umh dek tumis cili api pepagi buta.. hahaha

YAYA AZURA said...

anak-anak selera berbeza pening jugak nie...awal-awal pagi dah bangun ... tak sabar nak tempuh pengalaman nie..anak yaya kecik lagi..hihi..

aNaYaNa said...

ahah..cutenya..semua nak menu lain2 yer..haih..rajin la akak..solute!:)

fazilzura said...

aduyai , dap nye menu...

akil pun sukeeee nugget

Rai said...

aduh..rajinnya buat breakfast.. saya pernah cuba.. tak bertahan lama..buat kejap..lepas tu tak larat..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

wah2 cayalah...mesti best kan dpt buat mknan utk ank2 dan org tersyg...

Ya ALya said...

rajin sungguh misya yer......yg penting anak2 happy.....