Friday, July 15, 2011

DAPAT HADIAH

Hari selasa haritu,anak sya yang no 3 balik dari taski happy jer,dapat hadiah,abangnya tak kesolah sebab cirit birit,so ini la kali pertama dia kesekolah sorang-sorang.

Alhamdulillah,nak juga dia pergi ke sekolah,kalau tak tak ada abang dia jangan harap la dia nak ke sekolah.Balik dari sekolah muka berseri jer,cikgu bagi hadiah kat semua orang tak tahu la pulak hadiah untuk apa,tak sempat nak tanya.Si abang pun tme ikut sya ambik adik dia pun siap cikgu bagi hadiah jugak.happy la.dari sakit perut terus ceria.
ni la hadiah yang dorang dapat.siap  dlm bungkusan lagi

ni isi dalamnya,walau tak seberapa,tapi dorang tetap happy

7 comments:

ajumohit said...

alahai sronoknya bebudak dpt hadiah kan kak...walau apapun isinya melihatkan bungkusan itu, hati berbunga2 riang

cheqna said...

budak2 memang suka dapat hadiah =)

chichi said...

janji hadiah...saya pon suka....hehehe

WuMing said...

Twin ker anak tu....?

NM02 said...

teringat zaman sekolah dulu. klu dapat hadiah bungkusannya sama mcm ni. kertas minyak orang panggil kannn

fazilzura said...

budak2 sure hapy sgt kalau dpt hadiah ...

nisa said...

assalamualaikum..
Taski ni memang best selalu dpt hadiah.Masa belajar kat taski..alia pun selalu dapat hadiah biar pun kecik macam pensil atau sharpener tapi budak2 seronok..alia tak berapa seronok tabika kat sini tak macam sana.Semalam dia balik sekolah mengadu bosan...Bila tanya makcik pembantu d sekolah dia kata.. alia budak baik yg tak banyak karena..senang jaga alia.Kesian dekat dia.Harap2 dia dapat sesuaikan diri d tabika baru.