Monday, March 26, 2012

ALHAMDULILLAH TERCAPAI HAJAT

Alhamdulillah mak mertua sya n adik ipar sya dah selamat kembali ke tanah air selepas menunaikan umrah.semua nya selamat,tapi my mil demam n batuk teruk,suara tak keluar just bole cakap,pelahan tapi tak jelas,katanya cuaca kat sana berdebu,dia pulak kurang minum air.

Seronok bila dengar my mil bercerita pengalamannya kat sana,macam sya pun tak sabar nak kesana,yang penting hajatnya nak ke sana dah tercapai,mungkin akan sekali lagi ke sana pada musim haji nanti.

my.mil kata di sana segala urusannya di permudahkan ,sampaikan dia berdoa di hadapan kaabah untuk melihat sekali wajah arwah anaknya yang meninggal 2 tahun lepas dalam kemalangan,tercapai,dia sangat berpuas hati.

Malah katanya dia tak kan serik ke situ lagi walaupun pengalaman mengerja kan umrah ni dia terpaksa transit sampai lima buah negara,gara-gara tiket kapal terbang tak ada.

Bestkan bila dengar cerita pengalaman dorang kat sana,rasa macam sya nak  ke sana cepat-cepat,semoga murah la rezeki untuk kesana.

5 comments:

Prettywrite said...

alhamdulillah dah selamat balik..semoga impian k.sya pun tercapai nnti..:)sampai 5x transit eyh..huu..mst penat sgt tu kan..tp xperla berbaloi dapat jadi tetamu Allah..

ummiarissa said...

samalah saya..berhajat sangat boleh mengerjakan umrah...semoga tercapai lah ye

Mama Ema said...

Alhamdulillah..mereka selamat pergi dan kembali

cheqna said...

insyaallah..moga2 ada rezeki untk kesana jugak..

Munnafendy said...

transit 5 negara? aduh mesti penat sgt