Tuesday, January 10, 2012

DAH DAPAT

Haritu  sya ada buat entry yang si kecik sangat suka la dengan lagu najwa latif cinta di muka buku,sampaikan raket badminton abang dan kakaknya di buat gitar.

My hubby ada belikan  gitar kecik untuk si kecik ni,apa lagi lagi best la nyanyi,siap dengan gaya lagi.

mulut tengah riuh rendah nyanyilagu najwa latif cinta
muka buku.ada gaya tak?

gitar kecik yang abah dia belikan,sangat sayang dengan gitar ni
jangan sapa-sapa pun sentuh,senang jamming,heheheh

tengah nyanyi lagi tu,penuh perasaan.


memang nak tergelak la tengok perangai si kecik ni,macam-macam lagu dia boleh nyanyi,hmmmm budak-budak zaman sekarang boleh hafal lagu cepat jer,tapi kalau suruh hafal ngaji,lambat.macam-macam

4 comments:

Prettywrite said...

ahah..comel jer kecik2 dah pandai jamming ya..budak2 memang cepat tangkap lagu2 ni..yna kecik2 dulu pun camtu la..samapi duduk betenggek kat tingkap sambil nyanyi2 lagu..ekeke..

fazrulnoor said...

Comel

Sue-Rya AQ said...

oooo minat muzik ye..
anak saya pun sama jugak..
babah dia ade ukulele n 2 gitar..
abis ukulele tu dpt kt dia..haha..
mane x tumpah kuah, kalau x ke nasi..
babah nye ahlil musik..hehe

cheqna said...

wah....
pandainyer dia =)