Thursday, December 15, 2011

FANATIK

cuba tengok pic ni,ni la peminat Najwa latif,tersangat la fanatik sehingga kan raket badminton di buat gitar,anak sya yang kecik ni boleh hafal lirik lagu cinta muka buku,walaupun nyanyi dengan pelat nya,siap bole beraksi dengan gitar.






kadang-kadang bila tengok kaletah dia nak tergelak pun ada,boleh buat lenggok-lenggok lagi.hmmm adik ni lawak la,sya tengah cari gitar mainan kecil untuk dia,tapi tak jumpa lagi,weekend nak ajak en hubby pegi beli untuk si kecik ni.Tak de la raket badminton abang di buat gitar.hehehe

7 comments:

MamaEma said...

macam-macam ragam dengan anak2..

Prettywrite said...

haha ada bakat nak jadi penyanyi ni k.sya..

ajumohit said...

Hihi Tiru Gaya najwa latif ye, comel sangat!!! Hihi

ieda said...

ok lah tuu dik .. pandai ape tiru meniru

eB ezrin said...

kreatif & bijak :)

Myra Jay said...

Wahhh!!

Peminat cilik nieh :)

Irfa said...

kretif
kat pasar malam ada kot.beli yg murah pun takpe..budak main sekejap je pun..