Friday, September 9, 2011

CERITA BIASA

Mood raya masih lagi adakan,rakan-rakan blogger semua meriah jer dok cerita pasal raya yang dah berlalu,sya tumpang seronok dapat dengar cerita dari rakan-rakan semua.

Mesti ramai yang nak dengar cerita raya kan,bg sya tak ada apa yang menarik pun,rayakan untuk anak-anak bergembira,kalau yang jauh dapat balik kampung sekali sekala best la,bagi sya yang tiap-tiap minggu balik kampung,biasa saja.

Cuma di hari yang mulia ini dapat bertemu sanak-saudara dan rakan-rakan yang jarang bertemu jer la.Sya tak sempat pun nak ambik gambar hari raya hari tu memandangkan bizi dengan tetamu,pagi raya pertama beraya di rumah mil,sya menantu perempuan sulung dan tunggal,mesti sibuk la.

Balik rumah mak sya,petang raya,dan sya juga anak perempuan yang paling tua dalam keluarga,tetap sibuk jugak,so tak dapat snap picture pun.huhuhu.sya tumpang dengar cerita kawan-kawan je la.

4 comments:

Unknown said...

bila dah tambah umur ni raya memang semakin kurang meriah.. tapi seronok bila tengok anak2 gembira..cuma mungkin tak semeriah raya zaman kita kecik2 dulu..

Unknown said...

kami nak salam raya pagi raya pun tk aman pasal bebudak ramai datang beraya..last2 tutup pintu kejap..hehehe
Abah Khalisha Teringin Jadi Famous

ajumohit said...

Citer raya sana sini, yg sronoknya budak2 la ;)

eB said...

xper... nanti kalo ader share eh? :)