Monday, September 26, 2011

ALAHAI ANAK-ANAK

Anak sya yang kecil tu dah menunjukkan bakat-bakat nak menulis tau,pantang di beri kertas dan pen mula la dia menulis,alhamdulillah,walau pun dia cuma conteng sekurangnya dia dah mahu pegang pen ataupun pensil.

Tapi yang tak seronoknya dengan perangai si kecik ni,aduh segala benda nak di contengnya,kaki,tangan jangan cerita lah,mmg penuh dgn pen.tapi cer tengok picture ni,huhuhu.






dinding bilik tidur kedua di jadikan kanvas untuk melukis,huhuhu sadis sungguh la,sya terlepas pandang masa dia tengah mencurahkan ideanya di dinding,waaaa tak pasal kena cat lain nanti.Tapi tak la sampai  nak marah sebab biasa la budak-budak dalam proses belajar kena agi galakkan,tapi jangan bagi galakkan menconteng dinding lagi,galakkan menulis di atas kertas.

8 comments:

WuMing said...

Wallpaper tuu... Handmade

Rai said...

kami pulak naik segan anak2 duk curah idea kreatif kat dinding ruang tamu..haihhh..

wahida said...

hehe...samalah ngan anak saya si adik tu...

umah saya dah ada mcm2 corak dah...kehkeh..

Qhaifa Nur said...

mmg kreatif mereka..rumah saya pun gitu juga..

dah follow

aNaYaNa said...

hehe..dia betul2 ada bakat seni la tu k.sya..

Amy Syaquena said...

terlebih kreatif nie hehe...

Ardini Humaira said...

adik2 dni masa kecik dulu cemni gak.. pening kpala tengok hehe

Myra Jay said...

heheee, sama la dengan anak sedara myra, umo setahun lebih, nampak pen je dia nak menulis, bg kertas tulis sikit, yg banyak tulis kat dinding ;)