Saturday, July 30, 2011

SUKA BUAH NI

                                   
selamat pagi kawan-kawan,wah pagi-pagi sya dah buat entry pasal buah ni,sya suka sangat makan buah naga ni tau rasanya sedap sangat,kat rumah mil ada tanam buah ni,selalunya bila dah masak sya lah yang makan,orang lain kat rumah my mil tak makan so rezeki sya la kan.Hari tu sya dapat  biji buah naga yang dah masak ni,
ni rupa buah naga yang sya dah potong-potong dan letakkan dalam peti ais,pas tu boleh ngap,uish sedapnyer.makan sampai tak pandang sapa dah,rasanya memang sedap pun.Kawan-kawan suka makan buah naga tak?,suka yang kaler apa,sya suka yang kaler merah ni.

1 comment:

Ya ALya said...

samala ya pun suka kaler merah gak,letak peti ais memang sodap,buat air lagi sodap........