Saturday, July 23, 2011

LUNCH TENGAHARI TADI

Semua dah makan tengah hari ke belum yang dah makan tu Alhamdulillah,pada yang baru nak menjamu selera tu selamat menjamu selera,sya tengahari ni masak yang ni jer.
ayam goreng untuk anak-anak,celup jer ayam dalam tepung goreng ayam,senang

sambal udang untuk my hubby,dia ni kena ada kuah yang pedas sikit

ini sotong goreng tepung yang tak berapa menjadi sangat,tapibole la kalau nak makan,mood masak tak berapa ada arini.

5 comments:

Ya ALya said...

semalam baru makan smbal udang.....sedapkan.....

Ardini Humaira said...

sama ngan umi dni.. suka sangat goreng ayam celup tepung tu pastu pujuk anak2 dia suh p makan ayam kfc kat dapo kih3 :D

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

klo nak tahu all the dishes were my favvv. hehe. teliurrr pulak sambal udang ni.

eiyzniey said...

ske udang!

aNaYaNa said...

sedapnya sambal udang..:)