Thursday, June 23, 2011

KASIH SEORANG ABANG

Tajuk ntah apa-apakan,semalam si kecik ni demam panas yang kuat sangat,keja dia merengek la,sya nak buat keja rumah pun tak boleh asyik berdukung jer.

si abang yang nombor tiga ni cukup risau kalau adik dia sakit,demam ke,selalu je di pantau adiknyer,semalam badan adik terlampau panas,dia dah bising kat ibu dia ni suruh bawak pergi klinik,

Sya buat tak tahu jer sebab ubat dalam fridge banyak lagi,kalau pergi klinik pun doktor bagi ubat yang sama jugak,adatlah tu baby bila demam merengek,tapi dia tak bole tengok adik dia menangis lantas diambilnya bantal,di suruh adiknya tidur sambil dia tepuk-tepuk si kecil tu.

Resultnya sekali dengan orang yang mendodoikan pun telelap sekali,betapa cutenyer pic ni,nampak betul kasih sayang dan  tanggungjawab abang pada adiknya walau si abang baru berusia 5 tahun

7 comments:

cheqna said...

wah..sweet gitu..hehehehe
bagus r abang ni..
moga berpanjangan r sifat melindungi dan menyayangi adiknya ni..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

terharu kan...bagus la abg dia...

Ardini Humaira said...

bagus sikap cemni... :') terharu lak dni tahu kisah si abang yang penyayang... bagus2... bertuah bini dia nanti :)

Ya ALya said...

meamng kasih netul abangt tu dgn adik nyer....pandai jaga adik kan....

eB ezrin said...

umor bkn ukuran kan? :)

Myra Jay said...

Comellnyer..
Kecik2 dah tahu tggjwb, mmg abg pandai jaga adik :)

ajumohit said...

mcmana baby kak? semoga cepat sembuh, tp bgsnya si abg tu amik berat kt adik kan...sweet