Wednesday, June 22, 2011

HILANGKAH RASA KASIH SAYANG?

Pagi-pagi bila nak hantar anak ke sekolah,sya selalu dengar sinar fm dari dalam kereta,kemarin ada terdengar luahan sorang suami yang rimas bilamana isterinya terlalu ambik berat,bila asyik menelefon jer bertanya dia kat mana tengah buat apa,

memang la merimaskan kan bila asyik di tanya macam-macam oleh pasangan,tetapi apa yang sya nak kongsikan di sini,kot yer pun tak puas hati dengan si isteri jangan lah sampai meluahkan dalam media masa,malu la si isteri bila suami komen macam tu,dan dapat di dengar semua orang.

memang la dalam radio mana bole nampak muka,tapi suara cik abang tu bole di dengar dan di cam oleh orang yang terdekat.kot yer pun tak puas hati dengan isteri cuba lah bawak berbincang di rumah elok-elok,tak payah lah sampai meluahkan dalam radio yang semua orang dengar.kasihan lah pada isteri anda,kot ada yang mendengar mengenali anda.

benda boleh di bawa berbincang cuba lah berbincang,terus terang jer pada isteri,insyaallah dia akan faham.perkara kecil jangan lah di besar-besarkan.

                              

4 comments:

NM02 said...

lelaki ni kadang2 mengada. dah orang amek berat pun tak suker. bila bini main kayu tiga, tau plak nak ngamuk. macam2 kan..

alinac lover said...

X PTOT LA

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

tu la dia tak boleh buat mcm tu...kakD pun ada dgr jg kemarin...benda boleh bw bincang kan...

Ardini Humaira said...

tu la kan.. geram je... nape la tegar diorang wat cemtu :'(