Thursday, June 30, 2011

DEMAM

Selamat pagi kawan-kawan,harap semuanya sihat hari ni,huhu,sya demam,dari kemarin lagi,sebab tu kemarin tak bape jengah rumah kawan-kawan semua.

Tak larat sangat nak bangun,encik hubby pulak tak keje,nasib baik lah dia ada tolong uruskan anak-anak,sya syik tido jer,tapi petang kemarin juga encik hubby pergi kelantan,so semalam tinggal dengan anak-anak ja.

Takut?sunyi? tak da istilah tu dalam diri,sebab syik layan tido jer,anak-anak pun tak banyak karenah.Hari ni masih lagi bersisa demam tu,tapi baiklah sikit berbanding kemarin,kemarin sehari tak sentuh periuk kat dapur,encik hubby tapaukan jer dari luar,sungguh-sungguh tak bermaya.
                
                    

4 comments:

ajumohit said...

moga cepat sembuh misya..musim kan skrg ni

Keputusan penempatan darjah satu sesi 2012

Sue-Rya AQ said...

take a good care and get a good rest k..same goes with me n my children..semlm my lil' baby demam, badan panas sgt..seb baik fully breastfeed, cepat demam dia kebah..skang cuaca x menentu, sesape pn mmg mudah terdedah dgn jangkitan virus..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

semoga cepat2 semboh ok...

NM02 said...

uwaaa...... ai pun sama... air idung tak brenti menitik ni...