Tuesday, May 3, 2011

kadangkala stress jugak

Wah hari ni dah masuk hari selasa dah,selamat bekerja kembali,penat sungguh hari ni,mana tak nya,mengemas 3 kali ganda dari biasa,kain baju yang menimbun,nak membasuh dan melipatnya,

hari ni dua2 anak lelaki tak ke sekolah,si abang demam,manakala si adik turut serta la tak nak pergi sekolah,kat rumah ada saja la keja depa,huhuhu bersepah je rumah,nyampah la...

Tugas seorang ibu bukan nya mudah,kadangkala terasa juga susahnya,lebih2 lagi  tak da sapa nak menolong,kadand2 tu mengalir juga la air mata, dgn stress nya lg,terutama ketika anak2 buat perangai,terasa macam kita ni belum lg bagi didikan yang sempurna untuk mereka.

Kadangkala kesabaran tu akan menipis juga,mula la fikir yang bukan2,lebih2 lg lgi jika pasangan kita mengatakan kita tak pandai jaga anak,lagi la tension,huhu,


Stress jugak kadang2,tapi tu la kan nak buat macamna,tu la tgjawab yang harus di pikul,oleh wanita yang bernama ibu kan,terima lah segalanya dengan redha je la.

2 comments:

alinac lover said...

dok rumah pon stress kak kan :)

azzey said...

mmg sbg wanita n ibu ni x pnh abis2 keje kita kannnn..

p/s: nestum ais kat restoran kayu manis tu mmg sedap misya..:)