Thursday, April 28, 2011

isu bunuh diri

 Masa antar anak sekolah tadi,heboh lah satu sekolah pasal  yang budak darjah 4 nak bunuh diri,yang sya ceritakan kemarin tu,macam2 versi la dgr,benda kecik di tokok tambahkan.
 Paling tak sedap di dengar,ada yang mengatakan,mak dia tak pandai jaga anak,alahai,yang bercerita pun kaum2 ibu jugak,korang sendiri pun tahu macamna cabaran nak mendidik anak zaman sekarang sebab korang juga seorang ibu @mak kan.
 Jangan la pandai2 menunding jari pada orang lain,kerana kita juga ada anak2 yang perlu di beri perhatian,ingatlah 1 jari menunding pada orang lain,4jari akan menunding pada kita.
 Sepatutnya korang bagi la sokongan,pada ibu tersebut,bukan menyalahkan dia,manusia mana tak pernah buat salah.

1 comment:

alinac lover said...

eh yeke..mcm2 ek dak2 skg..bahaya btoi~